30.1.08

KOCANIZDAN DUYMAK HAYAL Mİ?


- Bebekle ben ilgilenirim, sen uyu canım.
- Sana yeni bir ayakkabı alalım.
- Bu akşam yemekle uğraşma, dışarıda yiyelim.
-Internette arkadaşlarını ziyaret ettin mi?
-Sayfanda neler yayınladın? Ben de bakacağım.
- Canım... perdeleri astım, başka yapacak ne var?
- Bulaşıkları her akşam makineye ben yerleştireyim mi?
- Bulaşık makinesini boşaltıp, raflara yerleştirdim.
- Arkadaşlarını bize çağır istersen.
- Seninle çarşı dolaşıp-vitrinlere bakmaya bayılıyorum!
- Sen dizini izle maç önemli değil.
- Çok güzel bir romantik komedi filmi aldım, seyredelim mi?
- Arabayı bugün sen al istersen.
- Saçların harika - Sen bugün kuaföre mi gittin ?
- Çocukları okuldan ben alırım, sen alışverişini yap.
- Sen çamaşırla ilgileniyorsan, çocukların derslerine ben yardımcı olurum.
- Çoraplarımı çekmeceye yerleştirdiiim.
- Annenleri yemeğe çağıralım mı, salata ve sofra kurmak benden... ?
- Günaydın canım, kahvaltın hazır!