26.10.09

DOSTlara...

:-)) ♥ :-))

Bir kadına ne verirseniz verin,

onu daha da büyük hale getirir...

O'na bir gülücük verirseniz, size kalbini verir.

O'na bir ev verirseniz, size bir yuva verir.

O'na sebze verirseniz, size yemek verir.

O'na bir şarkı söyleyin, size konser verir.

O'na sperm verirseniz, size bir çocuk verir.

O'na değer verirseniz, size ömrünü verir.

Kendisine verileni çarpıp çoğaltarak mutlaka geri verir!

İşte bu yüzden ona çamur atarsanız,

karşılığında bir bataklıkta bulmaya hazır olun...

■♥■ Gazete'den ■♥■
Teşekkürler L.Küçük ve C.B. Arslan

NOT: Aynı fikirde olmak zorunda değilsiniz ;)

1 yorum:

nalan dedi ki...

uzun zamandır yoktun dostum,yeni yazı görmeyince merak ettim ,fakat ben de yurda döneli bir ay oldu daha toparlamnayı bitiremedim.Neyse döndüğüne sevindiğimi ve hoşgeldin demek için uğradım.Sevgiler