11.6.08

PROTESTO...


Bu sözler şok edici...
11 Haziran 2008
“HUMEYNİ’Yİ SEVİYORUM ATATÜRK’Ü SEVMİYORUM”
Türkiye bu sözleri tartışıyor…
N. B. isimli Türban Protestocusu öğrenci televizyonda aynen şöyle dedi:

“Atatürkü sevmeme hakkı var mı?
Başıma bir iş gelmeyecekse ben sevmiyorum.”

Ve sonra devam etti:
“Atatürk'ün yetkiyi padişahtan alırken yani saraydan alırken
laik bir Cumhuriyet kurmak için aldığını düşünmüyorum.
Halk o zaman islami değerler için savaştı.
Nitekim Kurtuluş Savaşı’nın başlaması da Kahramanmaraş’ta Fransız askerlerinin Nene Hatun'un başörtüsüne uzanmasıyla olmuştur.”

Fatih Altaylı: Maraş'la Erzurum'u birbirine karıştırdın.

N.B.: Her neyse. Maraş’ta Fransız askerleri bir kadının örtüsüne saldırıyor. Sütçü İmam buna karşı ilk ateşi açıyor. Böylelikle Kurtuluş savaşı başlıyor. Sonuçta cepheye cephanelik taşıyan kadınlar o dönemin insanları, o dönemin sosyolojik yapısını incelerseniz hep Müslüman insanlar.

Fatih Altaylı: Peki bu ülkenin Kurtuluş Savaşı'nı örgütleyen bir adamı niye Humeyni kadar sevmiyorsun? Bunu merak ettim.
Eğer Atatürk olmasaydı burada belki de İngilizler vardı, Fransızlar vardı.

N.B.: Yani İngilizler olsaydı benim haklarım daha geniş olacaktı.
Zaten mesele bu yani.
İnsanlar bana Atatürkçülük adına zulmediyorlarsa
benden Atatürk'ü sevmemi bekleyemezsiniz.
Bu sözlere tepki yağıyor.
N. B.’a protesto zincirleri kuruldu…