28.1.08

EŞ ÇILDIRTMA SANATI...

EVLİ ÇİFT DİALOĞU
-Beni seviyor musun?

- Hayır şu anda gazete okuyorum.
- Ne beni sevmiyor musun ?
- Ben öyle bir şey demedim .
- Hayır dedin !
- Bak yine konuşma öğretiyorum diye kızacaksın…
- Ne konuşması ?
- Sen şimdiki zaman kullanarak "beni seviyor musun" dedin.
- Eeeeee ne olmuş ?
- Şimdiki zaman demek o anda yapılan işle ilgili zamandır ben gazete okurken seni nasıl seveyim ?
- Biliyordum zaten aynı anda iki iş yapamayacağını...
- Ne ilgisi var şimdi bunun gerzeklikle?
- Sana gerzek mi dedim ?
- İma ettin, iki işi bir arada yapamaz falan gibi laf ederek …
- Bunun gerzeklikle ne ilgisi var, fakat hoşuma gitti sen iki işi bir arada yapamazsın !
- Sen de doğru cümle kur !
- Beni gazete okumadığın, ya da gazeteni bitirdiğin zaman sevme ihtimalin var mı ?
- Sevmekten kastın ne ?
- Sen adamı çatlatırsın…
- Çatlamak isteyene ben bir şey yapamam, sevmekten kastın ne onu söyle, bir çok sevme şekli var .
- Ne gibi ?
- Aşkla sevmek,sevgiyle sevmek,şehvetle sevmek vs.vs.vs.
- Gazeteni bitirdikten sonra beni aşkla sevme ihtimalin var mı ?
- Nasıl aşkla ?
- Onun da mı çeşitleri var ?
- Tabii, sevgili aşkı,ilahi aşk, karşılıksız aşk vs. vs. vs..
- Gazeteni okumayı bitirdiğinde beni sevgili aşkı ile
sevme ihtimalin var mı?
- Allah Allah ben salak mıyım yahu basit bir soru nereye geldi.
- Cehenneme kadar yolun var, cevap verme istemiyorum.
- Peki nasıl istersen, bana bir su verir misin ?

- Nasıl su istiyorsun ?
- Bayaaa ….
- Biz de bayaa su yok.
- Canım saçmalama!
- Ne saçmalaması,önce bir bardak mı,bir şişe mi,bir maşrapa mı su istiyorsun onu söyle.
- Bana bir bardak su verir misin ?
- Nasıl bardak ?
- Ne demek nasıl bardak ?
- Olur mu canım, kristal bardak var,
adi cam bardak var, bira bardağı var …
- Bana bir adi cam bardak su verir misin,mahsus yapıyorsun di mi ?
- Niye mahsus yapayım ?
- Deminkinin intikamı bu galiba…
- Demin ne oldu ?
- Beni seviyor musun diye sormuştun ya !
- Ne zaman ?
- Demin.
- Demin ne demek,kaç zaman önce anlamına geliyor ?
- ...................
- Niye sustun ?

- Düşünüyorum.
- Ne düşünüyorsun ?
- Evliliğimiz niye bu hale geldi ?
- Ne hali ?
- Yalın hali değil tabii …
- Niye gelmiş ?
- Senin espri yeteneğinin olmaması nedeniyle …
- Sen de var mı ?
- Herkes çok esprili olduğumu söylüyor, geçen gün Selma …
- Selma kim,o şıllık yardımcın mı ?
- O şıllık değil ...
- Şıllık değil de ne sana göz süzüp gerdan kıvırıyor benim önümde ?
- Kadın güzel giyinip havalı görünüyor diye kıskanıyorsun.
- Ben kötü mü giyiniyorum ?
- Öyle demedim.
- Ne dedin ya ?
- Off be yeter !
- Off be yeter di mi ?
- Yeter tabii ne istiyorsun gecenin bu vakti ?
- Bunca yıllık evliyiz bana bir kez sevdiğini söylemedin.
- Söylemek şart mı ?
- Ne yani sessiz film oynar gibi hareketlerini mi takip edeceğim, söylemesen nasıl anlaşılır ?
- Ben senin kocanım tabii ki seni seveceğim .
- Nasıl yani mecbursun diye mi ?
- .......................
- Yine sustun, hep susarsın zaten,bir de cump yatak,
ne konuşursun, ne bir fikir söylersin .
- ........................
- Bir başkası varsa hayatında söyle zorluk çıkarmam.
- ............
- Naci ?
- .......................
- Naci, Naci diyorum …

- Babam uyumuş anne bağırma...